

eDs Update on Refunds

I request members to please hold your contact requests asking when will I get refund? I am sure I will finish the first round of it before Sunday without fail. I request your patience. So please don't expect a reply from me for your contact request at this time since I wanna work in full swing. This will only delay the process.

There is a slight glitch that some of you received lesser than what you should recived (less than 50%). This is in very few accounts and not everyone. I request members not to worry about this too. Once we finish refunds today, I will sit on a full audit tomorrow, checking every accounts manually one by one. By tomorrow these accounts will get the rest of the amount (Not exceeding 50% for now).


3回に分けて、refundすると言っていたDataSurfが今日中(日曜日)に1回目のrefundを行うそうです。
残りの2回は18日までには完了させるそうです。

【追記】
refundの確認です。
eDataSurf6.10
しっかり行ってる様子ですので、キレイさっぱりお別れできそうですね。



人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


これは本当の話です。
eDataSurfが閉鎖しました。

アップグレードの上限額を増やしてこれからって時にこのような事態になってしまいました。
さらに、、、さらに今日は給料日だった!イタタッ
彼らは今後"refund"していくつもりのようですが、もし本当にしてくれるのならうれしいです。
…にしても残念だっ。
でもAdminが逃げも隠れもしなかったところがかっこよかったなぁ~。




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


We are planning for a "scheduled database maintenance time" everyday for any 2 hours in between 04.00 PM server time to 08.00 PM server time. (Just 2 hours in between these timings and not 4 hours). We found the traffic is very very less on these timings. So there won't be much of trouble on the member 痴 part on surfing.

毎日、PM4:00~PM8:00までの4時間のうち、2時間ほどサーバメンテナンスを行うようです。
(日本時間AM6:00~AM10:00)

今日からかどうかはわかりませんが、いずれ2時間ほどダウンすると思うので、そのときは驚かないように…。。




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


特に問題なくアクセスできるところをみると、メンテナンスは無事に終わったようですね。
そんな eDataSurf からメールが送られてきました。

We are completely going to delete old server. Please use this proxy link for time being if eDs not loading in your PC.

http://www.webwarper.net/ww/~av/edatasurf.com/


現在、使用しているサーバを削除するので、これからは http://www.webwarper.net/ww/~av/edatasurf.com/でアクセスしてください。との事ですのでご注意を。

これからサーフ数は10サーフに戻ります。
それと、日曜日を迎えたのでちゃんとPendingになってるかどうか"History"で確認してください。
※注意 今回のPending分はメールではふれてなかったのですが、手数料が2%から5%に変わってます。

メンバーがそんなに多くないので弱小サイトかと思ってたんですが、やる気だけはあるようですね。




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


Dear All,

I request everyone to please finish your surfing before 11.30 PM server time. We will put the site under maintenance mode from 11.30 server time upto 01.00AM server time.

I suggest to clear your cookies and cache before loading the site on the fresh day

Ramesh / eDs Admin


PM11:30~AM1:00の間サーバメンテを行うので、PM11:30までにはサーフを終えてください。
(日本時間だと約PM1:30~3:00ぐらいまで)
サイトが一時的にダウンしても焦らないようにしましょう。

それとついでにCompact。
請求して約18時間で入金されました。
Compact5.26




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


PM6:00ごろログインしサーフもすることができました。
いままでサーフできなかった日もしっかり補償されてました。
MMGではすでに入金されている人もいるみたいで(私はまだです)もう完全復活したと思ってもいいんでしょうかね。


【追記】
私も支払いを受け取りました。
これで、元に戻った感じですね。
eDataSurf5.27




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!
