

4/20 DDOS攻撃をされているみたいですが、処理が終わり次第、支払いを再開するそうです。

とは言ったものの普通にログインできるし、もう大丈夫なのかな!?

Fast DDOS




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


Admin Cameronからの発表がフォーラムにありましたので参考に。。。

現在アップグレードしている人はシステム変更時にプラン(1日の報酬額等)も変わるみたいですね。
残りの期間はどうなってしまうのかは不明です。

その他、重要な変更点について書いてないんですが、 Scratch Rewardsをはじめるそうです。 (懸賞みたいなのだと思います)
賞金は1名様に$8,000で数名に$1,000が当たるそうです。すごっ!

あっ!大切なことを忘れてた! もうすぐWiredCard(デビットカード)の先行予約ができるみたいなので、できるようになりましたらまたアップします。




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!
全文です↓
[WiredSurfフォーラムから。]の続きを読む


昨日surf holidayだったCompactでしたが今日ログインしたらこんなメッセージが、、、

The site is under short maintenance. Please be patient and excuse us for the inconvinience. We are updating the current database because the current cash balance messed up after the surfing holiday script. Today will be a surfing holiday too , and all member balances will be right with added 26% for the 2 days surfing holiday. After few hours when you login and the maintenance is done you will be able to request cashout again and you will be paid in hours!!! Because of the surfing holiday 18-th April you will not be able to surf even later after we open the login area because your account will be already credited.

少しの間メンテナンスをおこなうそうです。
えっと。 メンバーには26%(2日分)加えてあるとのこと。
昨日、リクエスト(請求)した人はもう一度、復帰後にリクエストしてください。
ということは…昨日、請求したのに入金されないようっ!という方は、心配なさらずに復帰後に請求してくださ~いね。 (1番心配してるの私だったりして…)

健闘を祈る!!
現在時刻AM11:20請求可能になりました!!




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


遅くなって申し訳ないんですが、今日の WiredSurfはサーフホリデーとなっております。
サーフバーなどの問題で…とありますが正直それが、どんな問題なのかはわかりません。
が、、、とりあえずおやすみですぅ。

Due to errors and problems with our surf bar, today, April 18th will be a free surf day meaning that you are not required to surf in order to receive your daily earnings.
In fact, we ask that you refrain from surfing so that our programmers can work on determining what the problem is.
Our server is an extremely powerful one and so upgrading it isn't going to help us as it is one of the best that RackSpace offers.
We will determine the problem and fix it, however to avoid frustration and activity within the surf bar, today is a free surf day.
Thanks!

Wired Surf




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!


WiredSurfがプライベート化する意思をメールで送ってきました。
ほとんど言ってることはフォーラムの内容と変わらないんですが、プライベート化することは言ってなかったのでちょっとびっくりしました。(けっこううれしい)
プランは最近の記事にもあるように9日間1日15%で、支払いは48時間以内みたいです。




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!
送られてきたメールは↓
[WiredSurfがプライベート化!?]の続きを読む


WiredSurfが新しく始動するそうです。
フォーラムAdmin"Cameron"によると、、、

Proposed Change #1:
The daily percentage and length of expiry.
We are considering turning Wired Surf into a 15% for 9 days program.
This ensures that you earn more money within a shorter time frame.

いままでは16日間1日8%だったのが、9日間1日15%に変更するみたいですね。

Proposed Change #2:
Payment Processing
We are considering offering an "Insta-Pay" program that guarantees payment within 48 hours by request, with no charge associated to regular payments (within five business days). We noticed other surf programs offering similar opportunities for a fee that goes towards hiring additional processors to complete payments quickly. This is a great idea and will be entirely optional to members who wish to participate.


支払いについては、48時間以内に行うらしいのですが、 私が思うにPhoenixSurfの"FastTrack"みたいな感じになるんじゃないかと思います。
通常は5営業日以内で手数料を払えば48時間以内みたいな。。。

あと、WiredCard(デビットカード)はまもなくできるみたいです。
まもなくできるっていつまで言ってんだよって感じですよね。

なお、この計画はいつとは言ってないのでわかりしだいアップします。




人気blogランキング FC2 Blog Ranking
どれか一つでもクリックしてくれれば元気がでます!!
フォーラムの記事です。↓
[WiredSurfが新しい計画発表!!]の続きを読む
